Команда Grovers.com.ua прагне надати клієнтам найкращий досвід купівлі техніки, тому ми готові запропонувати нашим покупцям можливість обміну та повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Будь ласка, зверніть увагу, що телевізор має бути в оригінальній упаковці та не повинен мати ознак використання.

Ми хочемо забезпечити нашим клієнтам впевненість у покупці та гарантуємо, що всі наші товари проходять суворий контроль якості перед продажем. Всі етапи оформлення, перевірки та збірки Вашого замовлення контролюється та відслідковується.

У деяких випадках ми можемо вимагати обов'язкову часткову передоплату при оформленні замовлення. Це може бути потрібно для бронювання певної моделі телевізора або якщо товар знаходиться в обмеженій кількості.
Зверніть увагу, що у разі відмови одержувача на пошті товар повертається назад до нас у магазин, проте часткова передоплата, сплачена при оформленні замовлення, не повертається. Це пов'язано з тим, що ми вже витратили час та ресурси на підготовку та відправлення товару.

Ми розуміємо, що іноді виникають несподівані обставини, тому якщо у вас виникнуть проблеми з отриманням замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, і ми намагатимемося допомогти вам вирішити цю ситуацію якнайкраще.

Наша мета - забезпечити нашим клієнтам найкращий досвід покупки, тому якщо у вас є будь-які питання або побоювання щодо процесу передоплати або повернення товарів, будь ласка, зв'яжіться з нами, і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання.

Що необхідно для обміну та повернення?

  • Минуло не більше 14 днів;
  • Не був у використанні (збережено товарний вигляд, заводські пломби, ярлики, заводське упакування);
  • Наявність підтвердження покупки (чек, розх.накладна);
  • Повна комплектація.

Дизайн та характеристики виробу, що не впливають на працездатність та функціональність, можуть змінюватися виробником без попередження. Зовнішній вигляд товару на зображенні може відрізнятись від оригінального.

ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Щоб здійснити повернення товару, необхідно виконати такі кроки:

  1. Зв'яжіться з нами за допомогою контактних номерів, які наведені в розділі "Контакти". Можна зателефонувати за номером +38 (063) 202 24 37 або надіслати лист на нашу пошту [email protected] . Наш менеджер підтвердить повернення товару та надасть інструкції щодо подальших кроків.
  2. Виберіть зручний спосіб повернення товару. Ви можете скористатися послугами поштової служби або особисто відвідати точку видачі, розташовану за адресою: Україна, Одеса, Київське шосе 6
  3. Пам'ятайте, що витрати, пов'язані з доставкою товару, не компенсуються при поверненні. Це означає, що ви не отримаєте відшкодування за послуги доставки, такі як виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста згідно з декларацією (ТТН). Крім того, якщо ви відмовляєтесь від товару, вартість послуги доставки буде оплачуватися вами.

ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Після повернення товару, ми здійснимо процес повернення коштів на реквізити, з яких була здійснена оплата. Ось докладніше про цей процес:

  1. Після отримання повернутого товару, проведемо огляд для перевірки його стану та відповідності оригінальним умовам.
  2. Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів. Сума повернення буде залежати від вартості товару та умов повернення, зазначених у наших політиках повернень.
  3. Кошти будуть повернуті на реквізити, які ви використали для оплати товару.