Обробка замовлень відбувається щодня з 8:00 до 20:00. Після оформлення замовлення на сайті менеджер зв'яжеться з вами протягом 60 хвилин. Будь ласка, перевіряйте правильність заповнення вашого телефонного номера, оскільки замовлення надсилається тільки після підтвердження.

Якщо Ви оформите Ваше замовлення вночі, воно буде оброблено наступного робочого дня нашого інтернет-магазину. За бажанням Ви також можете оформити замовлення за телефоном +38 (063) 202 24 37.

Корпоративним клієнтам ми пропонуємо особливі умови.

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ

  • БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК

Оплата через систему прийому платежів Monobank/Privatbank. Можлива оплата за допомогою карток Visa, MasterCard.

  • ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ

Оплата за товар при отриманні у представництві Нової пошти (з урахуванням комісії за грошовий переказ + доставка посилки). ВАЖЛИВО! При оплаті післяплатою Нова Пошта стягує комісію в розмірі 20 грн + 2% від суми замовлення + доставка посилки!

Покупець зобов’язаний здійснити часткове перерахування коштів, яке є завдатком та виступає забезпеченням виконання майбутнього платежу, у розмірі зазначеному в повідомленні на оплату. При цьому остаточний розрахунок за товар, з урахуванням сплаченого завдатку, покупець зобов’язаний здійснити за місцем передачі товару від перевізника покупцю".
У випадку відмови від покупки до або після моменту отримання товару від перевізника, отриманий раніше завдаток залишається в продавця.


СПОСОБИ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕННЯ

  • НОВА ПОШТА

Доставка здійснюється протягом 1-3 днів, залежно від вашого регіону.

  • КУР'ЄРОМ ПО УКРАЇНІ

Доставка здійснюється протягом 1-3 днів, залежно від вашого регіону. Вартість доставки - згідно з тарифами (адресна доставка). Доставку оплачує клієнт. Надсилання тільки за передоплатою.


ПРАВИЛА ОТРИМАННЯ ТОВАРУ У ПЕРЕВІЗНИКА

Замовляючи послуги перевізника Ви автоматично погоджуєтесь на такі умови:

  • Отримуючи замовлення через перевізника, Ви зобов'язані перевірити продукцію на кількісні та якісні показники у відділенні перевізника.
  • При виявленні пошкоджень або нестачі продукції, Ви повинні скласти акт у відділенні разом із представником перевізника. Цей документ свідчить про порушення домовленостей з боку продавця та перевізника. Проводитиметься розслідування, з чиєї вини було завдано збитків.
  • Ваше замовлення зберігається на пошті 5 днів, після чого оформлюється автоматичне повернення до відправника.